Vårt hus, Tilburg gänget


Idag medans jag, Liza, varit hemma från praktiken, då jag ligger hemma och är sjuk så har jag tagit lite bilder på hur vi bor här i Tilburg. Jag kan ju bara säga att... bättre hade vi inte kunnat ha det. Ett stort stort stort tack till fantastiska Renout som gett oss denna möjligheten att bo här, han har varit till sådan stor hjälp under våra 3 veckor här. Vi alla är så tacksamma att vi har fått denna chansen.

Underbart mysigt och otroligt fint hus. Idag kan man verkligen säga att vädret har pendlat. Nu är det regn, det åskar och blixtar för fullt. SÅ MYSIGT! Jag, Kamilla och Mohammed inväntar Mix som kommer hem från praktiken strax, stackare som får cykla hem i detta vädret!



         Detta är den vanliga ingången till vårt underbara hem som varit vårt i snart 3 veckor. Sällan som vi använder denna ingången då vi cyklar varje dag till vår praktik, och oftast som vi har användning utav när vi är och handlar.


Här ser ni lite bilder på vårt kök där vi alla hjälps åt att hålla ordning på så det ser sent och snyggt ut. 
Vårt vardagsrum som vi sitter mycket vid när vi alla är samlade, under våra måltider tillsammans. 



Här har vi trappan upp till övervåningen där vi har Mix rum precis ovanför trappan till höger.  Rakt fram ligger mitt och Kamillas sovrum. Sedan har vi tvättstugan, en toalett, badrummet och även Mohammeds rum. 



Här har Mix sitt sovrum. 


Här har vi nog rummet jag och Kamilla spenderar som mest tid, vår säng. 


Mohammeds sovrum. Här har även Mix fått spendera sina nätter under helgerna då bagarna kommit hit och fått låna Mix sovrum.  
Övervåningens toalett. 




Badrummet. Det bästa av allt, badkaret *_* Här låg jag och Kamilla och badade första kvällen i huset. 




Undervåningens toalett. 


Detta spelet har jag, Mohammed och Mix använt oss mycket utav. Här har vi haft våra underbara skratt om vem som vunnit och förlorat. 

Vardagsrummet. 







Här är vår fantastiska uteplats där vi spenderar mycket tid när vädret är med oss. Vädret har pendlat mycket mellan sol och regn. Men när solen väl är framme, då är det så underbart att sitta ute med en kopp kaffe. Och våra husdjur under dessa 3 veckor, hihi. 


Massa kramar/Liza

Kamilla, Mix och Mohammed! 







Kommentarer

  1. Åh så kul med alla fina bilder på huset. Välstädat må jag säga;)
    Bättre boende är svårt att hitta, nära stan, trevlig husägare och trädgård med alla husdjur.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helgen och Amsterdam

Torsdagen - Tilburggänget

Fredagen den 23 mars